Jazz!

Under tre veckors tid har de haft jazz som gästklass på Sats. Det har varit tre väldigt trevliga måndagar, och jag hoppas så, så, så att de gör slag i saken och tar in klassen i det ordinarie programmet i höst. Jag gillade verkligen den här klassen, jag har saknat att dansa på det här sättet!

För övrigt vill min förkylning inte släppa, och läkarna tycker inte att jag är tillräckligt sjuk för att få en tid *himlar med ögonen* Jag är inne på min sjunde vecka nu och det börjar bli jävligt träligt nu. Det enda som faktiskt gör det hela lite bättre är att Emil också är förkyld fortfarande. Det känns skönt att veta att det inte bara är jag. Nu gäller det bara att härda ut. Någon gång måste den gå över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0