Tack snälla!

För att Snälla, snälla inte vann! Sämre låt får man leta efter!

Jag röstade på La Voix, så för ovanlighetens skull kan jag ärligt påstå att rätt låt vann :P

För övrigt tycker jag att årets upplaga av Melodifestivalen hade ovanligt många bra låtar med i finalen. Det var egentligen bara en jag inte tyckte om, och det var Caroline af Ugglas låt. Jag hade skämts för Sverige om vi skickat den till Moskva. Nu slipper jag skämmas.

Det skulle onekligen vara kul att höra hur Spykens studentkommité löser studentlåten i år. Varje år är det tradition att den låten som vinner Melodifestivalen (svenska uppsättningen) skrivs om och sedan framförs för Spykens studenter på utsläppet. Det skulle vara mycket intressant att höra det i år. Jag kanske ska skriva till Cecilia och fråga om jag kan få komma och lyssna på en av deras repetitioner i vår?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0