And the winner is....

Då var det klart. Följande tio går vidare till finalen på lördag:

1. Turkiet (stod med på min lista!)
2. Sverige (jaaaaa!)
3. Israel
4. Portugal
5. Malta (min lista)
6. Finland (min lista)
7. Bosnien-Herzegovina
8. Rumänien (min lista)
9. Armenien
10. Island (yey! också från min lista)

Så jag hade 60% alltså, inte så illa.

Men jag måste fråga - varför, varför, varför höll programledarna på att tönta så med den där knappen? Act your age, eller hur var det nu?

Och eftersom Sverige gick vidare vet jag vad jag ska göra på lördag kväll =)

Kommentarer
Postat av: Vronkan

Jag hade också tippat ganska bra. Trodde dock inte på Malta. Det är säkert juryn som röstat in den. ;P



sv;

Aqua och Safri Duo var grymmare än grymmast! Jag älskar det där framförandet.





Och du..om inte tidigare, så ses vi väl på lördag då ;)

2009-05-12 @ 23:06:01
URL: http://jvil.blogg.se/
Postat av: Anna

jag förstår inte riktigt hur du har tänkt att Sverige ska komma 2a?? så bra e vi inte. hoppas att vi kommer bland de 10 bästa! Lika kul varje år att se hur vi svenskar tror att vi kmr vinna, sen blir vi lagom överraskade när vi slutar låångt ner.

2009-05-13 @ 23:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0