Bio!

Lite rollspelande löser alla problem, nästan. Nu var det ju inte så att jag faktiskt spelande i onsdags, utan jag satt med och såg söt ut och hejade på Markus tärningar. Det kändes bra, att bara få sitta med och göra ingenting annat. Skönt.

Igår var jag inte online alls. Jag gick några ronder mot derivatan istället. Nu har det mer eller mindre släppt (jag vann! hah!) och jag tror att det fungerar. Lite i alla fall.

Ikväll är det bio som gäller. Jag och Emil ska se The Reader. Hoppas den är lika bra som den verkar.

Idag har jag i övrigt suttit ute i solen på balkongen och skrivit lite, och så har jag tvättat och scrappat. Min hjärna börjar vänja sig vid att inte gå på högvarv hela tiden, utan att uppskatta ledigheten. Det är bra, den behöver det.

Imorgon ska jag tydligen hjälpa en kompis att flytta. Hon ringde nyss och bad om flytthjälp. Framförhållning? :P

Nu ska vi bara hålla tummarna för att jag har nässprej nog för att överleva i natt (nej, förkylningen har fortfarande inte gett med sig, även om jag sakta men säkert (inbillar mig att jag blir) bättre. Går in i vecka 14 imorgon, men vem räknar?), så att jag kan sova. Det är det värsta, att inte få sova. Suck.

Nu ska jag ringa och boka bord på restaurangen vi ska på innan bion ikväll.

Kommentarer
Postat av: Vronkan

sv;

Oh, det låter trevligt.. Jag firade i maskinrummet med 6 biogäster i salongen. Otacksamma jävlar. Får gå på bio gratis o så kommer ingen. :)

2009-05-01 @ 21:24:05
URL: http://jvil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0