De tre första

Litauen: Sasha Son - Pasiklydes Zmogus
Som sagt - den påminner en hel del om We are the Champions. jag är inte överdrivet imponerad

Israel: Noa & Mira - There must be anothet way
Snygga kläder, och en väldigt politiskt korrekt låt. Underhållande :P

Frankrike: Patricia Kaas - Et sîl fallait le faire
Jag har aldrig varit överdrivet förtjust i franska, och det ändras inte av den här låten heller. Många har hyllat den, men jag ser inte riktigt charmen...så överdrivet bra är den inte.

Och nu kommer Malena! Med så här många ballader före (och en direkt efter också) kan det väl inte vara en omöjlighet? Med många ballader gäller det att sticka ut :P

Heja Sverige!

Kommentarer
Postat av: Vronkan

Oh, jag tycker den franska låten är superbra!! Kanske inte i det här forumet, men den är grym. Hon är grym. Allt är grymt. :D

2009-05-16 @ 21:51:00
URL: http://jvil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0