Det här med att arrangera lajv...

Jag har fått in tio anmälningar till Vid Bergsjöns Strand. Jag skulle behöva 30 anmälningar för att inte överväga att ställa in det, och det är 1½ timme kvar till midnatt. Jag vill verkligen arrangera det här lajvet, men liksom, tio anmälningar? De är dessutom inte jämnt fördelade heller. Jag vill verkligen, men det går inte att genomföra ett lajv med så lite deltagare, varken ekonomiskt eller speltekniskt. Jag vill inte ställa in det, men om det inte händer ett mirakel ikväll har jag inte mycket att välja på, är jag rädd.

Så då återstår frågan - ska jag (vill jag och orkar jag?) skjuta upp lajvet ett år eller är detta spiken i kistan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0