En spindel i garderoben

Vargspindlar (ni vet, sånadär stora ludna, tjocka saker med ben på alla håll så man inte ser vad som är fram eller bak, som springer jättefort) ska inte kunna klättra upp till en lägenhet på tredje våningen, har jag hört. Spindeln jag hittade i garderoben har nog inte hört det, dock. Dumma spindel. Till saken ska också läggas att jag har spindelfobi. och var ensam hemma. Jag ringde Emil, kom inte fram, ringde Petter istället och försökte göra rösten lugn och stadig medan jag talade om för honom hur det låg till. Petter lovade att komma över, men jag tyckte att han tog för lång tid på sig, så jag ringde Emil igen. Emil var i trapphuset då, så han kom ungefär fem minuter före Petter. Givetvis var spindel inte kvar när Emil letade efter den, så nu har jag en stor, tjock jävel någonstans i garderoben där vi förvarar all nytvättad tvätt som ska strykas. Den kan alltså potentiellt ha krupit ner i någon av kassarna där den rena tvätten ligger. Underbart! (notera sarkasmen). Det enda som är värre än att hitta en spindel i garderoben är att veta att den rymt.

Kommentarer
Postat av: Vronkan

Huuu. Hoppas det är din sambo som hittar den!



sv;

Vi körde filmen Taken. Liam Neeson som gammal agent av nåt slag som letar sin kidnappade dotter. Har inte sett den, men den verkade bra!

2009-05-02 @ 20:32:59
URL: http://jvil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0