JAG GJORDE DET!!!

Självklart hade jag godkänt på fysiktentan! Det var på marginalen, men det var på rätt sida. Det betyder att jag går ut basåret med minst godkänt i alla ämnen, vilket innebär att jag är garanterad en plats på något av ingenjörsprogrammen till hösten. Det känns bra. Riktigt, riktigt, riktigt bra. Nu har jag sommarlov, och jag ska njuta av det, för det har jag förtjänat, så hårt som jag slitit det här året. Jag ångrar inte att jag gjorde det, men jag skulle inte vilja göra om det igen. Den som gnäller på att det är stressig i skolan har aldrig läst tekniskt basår. Jag är riktigt stolt över mig själv!

Jag vill också passa på att rikta ett tack till alla mina klasskamrater det här året: Nada, Camilla, Lotta, Åsa, Fredrik, Anna, Tomas, Bonnie, Annie, Lisa, Sofia, Samantha, David, Markusarna, Danielarna, Johanna, Oscar, Jocke....och alla ni andra. Ingen nämnd, ingen glömd. Tack.

Jag klarade det!

Kommentarer
Postat av: Vronkan

Gratulerar!

2009-05-28 @ 14:48:11
URL: http://jvil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0