Lajvåret 2009

Jag pratade med Ingrid igår. Tydligen ville arrangörerna för DöH att jag skulle åka dit som Mossla i år igen. Jag är frestad, oh, så frestad. Men jag har fysiktenta på måndagen efter, så nej. Men jag villvillvill! Och jag blir smickrad av att de vill ha dit mig. Det är kul att vara eftertraktad :)

Resten av lajvåret däremot...jag såg fram emot KiR, men jag har liksom lite tappat lusten. Jag har fortfarande ingenstans att bo, vilket innebär att jag i så fall måste sova ensam i ett tält. Tält är väl okej, och sova själv är väl ingen större katastrof bortsett från att det finns en överhängande risk att jag får tråkigt! 

Jag vill åka på Abderon, för jag hade så grymt kul sist. Jag vill spela skogsalv, men jag verkar inte få någon annan med mig.

Jag vill åka på Efterskalv också, men den roll och den alternativa roll jag hade på gång verkar inte fungera, och jag vet inget annat jag känner för att spela där heller, egentligen.

Eftersom både Maffia-lajvet och Vid Bergsjöns Strand blev inställt verkar det att bli noll lajv för mig i år. Jippie.

Äh, just nu är jag bara messipisstisk för att jag har tenta i morgon. Jag ska gå och plugga istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0