Lajvet inställt

Efter att ha pratat med min kära arrangörsgrupp har jag kommit fram till att det finns bara en sak att göra - ställa in Vid Bergsjöns Strand. Det har inte kommit in tillräckligt många anmälningar, och det går inte att köra lajvet på det låga deltagarantal som kommit in, varken ekonomiskt eller speltekniskt, tyvärr.

Jag älskar min lajvidé och jag hade verkligen hoppats på att det här lajvet skulle bli av, men utan deltagare blir det svårt, mycket svårt.

Jag känner ändå att det är bättre att ställa in lajvet nu än att vänta två veckor till och sedan ställa in lajvet. Det är schysstare mot deltagarna, som slipper sitta med halvfärdig utrustning och tycka det är dåligt att lajvet blir inställt med så kort varsel. Det är bättre att göra så här, för alla, tror jag.

Ett stort tack till er som visade ert intresse och som faktiskt anmälde er i tid!

Kommentarer
Postat av: Vronkan

sv;

Ja, men precis!! Mycket snyggare! Mer stilrent, lite busigt..Mer Malena. :)

2009-05-04 @ 23:50:50
URL: http://jvil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0