Mellanaktsnummret - finalen 2009

Nu förstår jag vart de 340 miljonerna gått. Jag har fortfarande inte riktigt bestämt mig om jag tycker om det eller inte. Jag kan dock ärligt säga att det är det mest annorlunda mellanaktsnummer jag någonsin sett. Folk som simmar i bassänger tio meter ovanför publiken...annorlunda, vackert, konstigt.

Nu blir det spännande, för nu börjar poängutdelningen, och det tar nästan lika lång tid som för länderna att framföra sina bidrag. Det är, som jag skrev tidigare, en final med väldigt mycket bra låtar i. Jag tror det kommer att bli väldigt spännande, med tolvor till blandade länder. Jag hoppas att Sverige får många, men tyvärr så tror jag inte de får tillräckligt många, för det fanns ett par länder som hade bättre bidrag, faktiskt. Till exempel England och Azerbadjan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0