Två skivor skinka

Vissa dagar behöver man helt enkelt ha två skivor skinka på frukostmackan. Idag är en sådan dag. Klockan är snart halv tio. Det betyder att jag om ungefär fyra timmar fått veta hur det gick med fysiktentan. Nervös? Oh ja! Kommer jag att bli väldigt lycklig eller väldigt besviken? Omtenta på måndag eller inte? Just nu är det bäst att bara andas. Jag har fyra timmar att slå ihjäl. Om tre timmar åker jag till skolan. Tills dess ska jag försöka peta i mig lite frukost, och förhoppningsvis lite lunch också, och sedan slå ihjäl tiden med att spela The Sims och stryka tvätt.


Två skivor skinka på mackan. Eller ja, olivmortadella, om vi nu ska vara noga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0