Audition

Hemkommen och duschad från dansauditionen till Halmstadspexet. Jag har faktiskt ingen aning om hur det gick, för jag stod längst fram i ett rum utan speglar, så jag såg inte direkt vad de som stod bakom mig gjorde.

Jag tyckte att det gick okej i alla fall, inte jättebra, men inte jättedåligt heller. Jag har gjort betydligt sämre auditions än den här. Nu är det bara att hålla tummarna och vänta på svar...

Just nu väntar jag på att maten ska bli färdig. Man gör gång på mycket energi när man dansar. Emil lagar kycklingklubbor och pasta, namnam! Ikväll blir det rollspel.

Kommentarer
Postat av: matilda

Något kul som händer denna vecka? :)

2009-11-30 @ 12:05:10
URL: http://elitecyclist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0