Idag surar jag

Jag vaknar med huvudvärk. Spänd i axlarna efter att ha skurat duschen igår (gissa varför jag brukar överlåta den sysslan på Emil egentligen). Sedan orkar jag inte äta upp all gröt. Nät jag suttit med den i nästan 1½ timme insåg jag att jag inte skulle orka äta upp den. Sedan anfaller köket när jag ska sätta in en gryta. Lådan puttar till skåpsdörren som slår mig mitt på knät. Aj. Dessutom regnar det och jag vill inte gå ut. Så nu tänker jag sura en stund och sedan gå ut och ta hämnd på köket. Det är sånt här som får mig att vilja säga fula ord (jag passar på när ingen hör mig).

Kommentarer
Postat av: Madicken

Hej på dig!

Allt bra idag? :D

Ha en bra dag :)

2009-11-25 @ 13:24:28
URL: http://conler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0