Jeffla allergi

Jag sov fyra timmar i natt, ungefär. Resterande tid låg jag och försökte låta bli att klia mig. Loratadin hjälpte inte. Plågade mig upp halv åtta föra att gå på mekanik-föreläsningen, sedan hem och ringa läkaren. Fick "akuttid" halv tre. Slutsats: allergisk reaktion av det värre slaget. Så nu har jag fått starka kortisontabletter och starkare antihistamintabletter (sånna man inte får dricka alkohol till). Får hoppas att det hjälper. Antihistaminerna blir man trött av, så förhoppningsvis ska jag få sovit lite mer i natt. Suck. Jävla allergi. Och vad orsakade den? Ingen aning. Det kan vara allt ifrån en överdos av pumpa och kattkärringarna i tvättstugan till kvalster (var de nu kommer ifrån) och den nya duschkrämen. Personligen tippar jag på den senare, men jag vet inte säkert. Skit också.

Jag hoppas att utslagen går ner tills imorgon (jag är rödprickig över ungefär hela överkroppen) så att jag kan se hyfsat normal ut i balklänning, för imorgon är det punschafton! Nu blir det ju inte så mycket punsch för min del, men ändå. Jag får doppa tungan i den :P


Kommentarer
Postat av: Linda

Ush för allergi!

Kika gärna in i min webshop http://www.beautyinsideout.se

2009-11-06 @ 19:40:17
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Postat av: NOESCAPE

sv: ahah, nej men omg!

Btw: Förlåt för sent svar!!

Men hur är det med dig då? =D

2009-11-08 @ 10:31:28
URL: http://noescape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0