Läsvärt!

Charlottas 11 budord har roat mig en del idag. Kul läsning och jag behövde en dos ironi och småjävelskap. (Jodå, det var en sådan dag till. Mest på grund av att min kära projektgrupp bestämde sig för att flytta fram vårt möte under middagen, så jag missade det, tack som fan. Vilket ljushuvud påstod att man lär sig bättre i projektform? Det enda jag lär mig är de femtio effektivaste sätten att bli irriterad eller att irritera någon annan. Jag tror att jag ska skriva en bok om det och skicka den till Blondinbella. Och det här blev en lång parentes.) Ibland behöver man sådant, i synnerhet när både mekaniken och matten är ett jävla ofog (för att citera André). Men jag har en plan, oroa er inte. Den börjar med att jag ska spela TS2.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0