Markus

Jag orkade inte skriva ett inlägg egentligen, för jag hade noll inspiration. Sedan läste jag de två kommentarerna Markus skrev till inlägget om svininfluensan och inlägget om kvällstidningarna och insåg vilken underbar människa han är egentligen. Dryg som fan ibland, men det är ju jag också. Tack för att du finns och förgyller min vardag!

Och ja Markus, om jag någonsin arrangerar det där kvällstidningslajvet lovar jag att paxa Sauron-rollen (chefredaktören) åt dig.

anyhow, först ska jag sjunga med Sarah McLachlan till Song for a winters night och sedan ska det julpyntas!

I eftermiddag kommer André på besök och stannar över helgen. Det är första gången han hälsar på sedan hösten 2005. Då bodde jag på Domherregatan och var singel. Perspektiv!

Hej med er!

Kommentarer
Postat av: Markus

måste vara dryg ibland, då uppskattas jag mycket mer när jag inte är det!

2009-11-27 @ 13:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0