Rädda julen

Alltså, jag tycker att Marabous nya pr-trick är ganska smart. Nästa år ska en ny pralin in i Aladdin-asken, så då måste de ta ut en. Därför har de skaffat en hemsida som heter Rädda Julen, där man kan rösta på sin egen personliga favorit.

På Facebook kan man göra ett "test" för att se vilken pralin man "passar" som. Man klickar på en pralin och ser vad det är för text som kommer upp. Jag valde pärlnougat och fick upp:

"Du är troligtvis feminin som person. Som barn älskade du färgen rosa och att klä ut dig till prinsessa. Du vill gärna sticka ut och vara lite annorlunda och kanske är det därför du alltid siktar in dig på den enda vita pralinen i asken? Du älskar att stå i centrum och synas och höras. Har du inte redan en blogg så funderar du absolut på att skaffa en. Någon gång har du kanske blivit kallad ytlig, men du kan inte hjälpa att du gillar glamour och ibland prioriterar yta framför innehåll."

Ja. Det stämde nästan lite för bra, haha! Fast jag siktar faktiskt inte in mig på den enda vita pralinen bara för att jag vill sticka ut. Jag är bara barnsligt förtjust i vit choklad, helt enkelt. (Fast det ska inte vara bara vit choklad, utan den ska blandas med något. Kinderägg är perfekt!)

Nu ska jag sova. Jag ska upp och titta på julkalendern kvar över sju imorgon bitti!

Kommentarer
Postat av: Hedwig

Julkalendern! Det hade jag ju helt glömt bort =)

Nu måste jag sätta klockan och försöka släpa mig upp imorgon, fast jag kommer så sent i säng idag.

2009-12-01 @ 03:09:26
URL: http://sagolunden.bloggspot.com
Postat av: Vronkan

Jäklarrrr... Jag glömde julkalendern!! :O Får se den ikväll istället...

2009-12-01 @ 07:41:18
URL: http://jvil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0