Tre gånger mod!

Jag hatar verkligen att ta sprutor, jag tycker det är jätteotäckt. Det är inte det att jag är rädd för att det ska göra ont (för det är jag inte) utan det är själva grejen att de sticker in någonting i armen på mig och sprutar in jox i kroppen på mig (eller tar ut något, typ blod) som är otäckt.

Idag har jag varit och vaccinerat mig, så jag känner mig jättemodig! (Petter mutade mig med middag, så jag åt hemma hos honom först och sedan gick vi dit tillsammans). Jag har varit så modigt tre gånger det här året (2 gånger TBE och en gång svininfluensa), så nu tycker jag att jag förtjänar en extra julklapp från alla jag känner :P

Kommentarer
Postat av: Markus

jag kan göra en sån där TV-licens tacksång för alla som tagit vaccinet. Jag ska samla alla äggallergiker så ska vi sjunga i kör. Tyvärr känner jag bara en..min kusin.

2009-12-01 @ 13:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0