T minus and counting...

Imorgon så här dag är mattetentan över sedan 1½ timme (vi har, av någon underlig anledning, fått eftermiddagspasset...). Jag har suttit och gått igenom duggor och övningstenta med Emil både igår och idag. Han tror att jag kommer att klara att få en trea om jag bara håller huvudet kallt och inte virrar till något. Jag är inte riktigt lika övertygad (tyvärr), men går det så går det. Håll tummarna, så att jag kan lägga den här eländeskursen på hyllan och ägna mig åt mekanik och linjär algebra istället.

I vilket fall som har jag inte ork att plugga mer just nu. Min hjärna protesterar. Envariabelsanalys är avancerad matte och det gör att hjärnan arbetar väldigt intensivt, och det orkar jag inte med mer än i pass på max två timmar i sträck.

Så är det med det. Nu ska jag äta kålsoppa, och sedan ska jag spela lite TS2 och ta en dusch. Sedan får jag gå och lägga mig i en säng med rena lakan :)

Kommentarer
Postat av: Moa

Haha! Är jag?? Vet inte om jag ska ta det som en komplimang eller inte...ler.

2009-10-25 @ 21:07:28
URL: http://godisikopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0