Flow

Det var svettigt, mycket svettigare än BodyBalance. Mer dynamiskt. En salig blanding av Tai Chi, pilates, yoga, modern dans och capoeira. Det var väldigt, väldigt annorlunda, men på ett bra sätt. Jag gillade det, men det påminner lite för mycket om BodyBalance för att jag ska vilja träna båda, i synnerhet om jag inte tränar något annat.

Men, som vanligt med nya klasser måste man vänja sig lite. Jag får nog ge det ett försök till tror jag. Jag har tills nästa torsdag på mig att bestämma mig.

Hur som helst var det skönt att duscha och jag tror att jag kommer att ha träningsvärk i axlar och mage i morgon.

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej. Om du gillar E.M.D. så vet jag den perfekta bloggen för dig. Gillar du inte E.M.D. så behöver du inte bry dig om det här :) Och då ber jag om ursäkt. Men om det skulle vara så att du gillar E.M.D. eller någon av medlemmarna så tycker jag att du ska börja läsa http://www.emdtour.blogg.se

Det är den perfekta bloggen för de som gillar killarna. Bloggen har även blivit rekomenderad av killarnas egna hemsida och det är ju bra betyg ;)

Du är hjärtligt välkommen :)

2009-09-04 @ 22:24:45
URL: http://emdtour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0