Hallå disciplinen?

Min studiedisciplin har försvunnit. Jag misstänker att den fortfarande har sommarlov. Det är brutalt dåligt, för mjukstart är ingenting man tillämpar på U. Jag ska locka den med en fin ny mattebok (som jag egentligen inte har ekonomiskt samvete till att beställa) och en fin ny skönlitterär bok (som jag definitivt inte har ekonomiskt samvete till att beställa) och se om det hjälper.

Två föreläsningar avklarade idag (matte och ritteknik) och studio i eftermiddag. Fullt upp, och då har ändå inte PPK:n dragit igång än. Men konstigt nog trivs jag. Jag tycker om att ha saker att göra.


Kommentarer
Postat av: sadia

skönt med två föreläsningar avklarade :)

2009-09-03 @ 07:44:20
URL: http://sadia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0