Alla måndagar är inte av ondo!

Just nu tar jag en liten paus från bokskrivandet. Just nu skriver jag ett avsnitt som är väldigt formellt, och byråkratiskt (högpolitiskt tjafs) så jag behöver en liten bloggpaus och inte vara så formell och högpolitisk, haha.

Jag har ju en "inofficiell" deadline idag, att kapitel åtta ska vara färdigt. Det kommer det antagligen inte att bli, för jag har en bit kvar, men att få det påbörjat ska inte vara några problem. Jag har dessutom bestämt mig för att publicera ett avsnitt av boken här, någon gång under julen/i början av januari, om det finns intresse för det.

Idag ska jag gå på SPA! Yey! När jag fyllde år i augusti fick jag ett presentkort på Lugna Gården, som ligger strax utanför Löberöd, och idag har jag bokat en tid där. Jag ska först få kroppspeeling och bad, och sedan massage med varma stenar. Det låter skönt va?

I kväll tänkte jag försöka mig på att göra lite julgodis också, lite beroende på hur långt jag kommit med boken, givetvis.

Det är dessutom ett fantastiskt vackert vinterväder ute, med nyfallen snö, solsken och blå himmel. Alla måndagar är inte av ondo (i synnerhet inte när man får gå på spa nästan helt gratis).


Kommentarer
Postat av: Moonwitch

Låter alldeles underbart. Hoppas du får en härlig dag.

Och ser fram emot att få läsa ett avsnitt av din bok.

Spännande!

2010-12-20 @ 16:01:19
URL: http://ritamang.blogg.se/moonwitch
Postat av: Elin

Posta kapitlet! Jag vill läsa!

2010-12-20 @ 19:42:01
URL: http://[email protected]
Postat av: Marieh

Sv. nej jag kan inte påstå att jag är förvånad heller. Har inte läst blaskorna på år (nu måste jag dock för man ska läsa så mycket som möjligt i mitt yrke) men det var skönt att få föra fram kritiken i artikeln

2010-12-21 @ 13:58:57
URL: http://mariehsvardag.blogg.se/
Postat av: linda - drawings, clothes, pictures

sv: Alla tar en varsin lapp och skriver en person och en plats på den. Det kan vara allt ifrån disneykaraktärer till skådespelare, länder eller platser som "under soffan" .. Den skickar man sin lapp till personen bredvid sig som inte vet vad det står på den.. sen ska man med hjälp av ledtrådar och ja/nej-frågor lista ut vilken person plats man har på lappen i pannan :)

2010-12-23 @ 21:44:46
URL: http://lindaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0