Segdag

Klockan är elva. Jag borde verkligen sitta och plugga nu, men jag är seg och orkar inte.

Jag var och tränade SatsDans med Angelica igår (underbar klass, och Sofia är så bra som instruktör!) och känner mig lite småseg av det idag, tror jag. Lite lätt träningsvärk i låren och ryggen.

Sedan somnade jag sent igår. Emil kom inte hem förrän vid halv två i natt. Han körde från Göteborg vid tio, men det var trafikolyckor och sånt skit på E6:an, så det tog tid för honom att ta sig ner. Jag hade svårt att sova ordentligt när jag visste att han var på väg hem.

Om två timmar ska jag vara i skolan och ha tre timmar grammatik-föreläsning. Egentligen tycker jag att grammatik är ganska kul, men idag är jag inte på humör. Jag tänker i alla fall sätta mig och läsa Nervous conditions, en av de skönlitterära böcker vi ska läsa, och som ska vara klar på måndag. Den handlar om Afrika och i vanliga fall brukar jag inte gilla böcker som handlar om Afrika (jag vet inte riktigt varför, men så är det), men den här är faktiskt bra.

Ikväll ska jag hur som helst dansa balett! Det ser jag fram emot, för det har jag inte gjort sen i december. Lång väntan! Imorgon lär jag väl ha träningsvärk från tårna och upp till axlarna. Det brukar bli så. Balett är det enda jag känner till som ger träningsvärl i fötterna, haha!

Ja. Läsa var det ja. Något vettigt måste jag få gjort den här förmiddagen (jag klassar faktiskt inte TS2 som vettigt, bara roligt!)
Hej svejs.

Kommentarer
Postat av: linda - pictures, drawings, me

sv: jag vet inte, varför gör du inte det? ;)

2010-02-04 @ 11:16:46
URL: http://lindaaaa.blogg.se/
Postat av: Alexandra

sv: ÅH ^^ tackar så hjärtligt!

2010-02-04 @ 13:38:40
URL: http://cleopatravii.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Nej? Vad var det med vintern -78?

2010-02-04 @ 16:51:26
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: mia

mysigt att dansa:)

2010-02-04 @ 18:10:15
URL: http://annamariafrida.blogg.se/
Postat av: Markus

jag måste ju få Nikolinas bakgrundsinfo så att jag kan fixa min bakgrund så att vi kan börja spela! :D maila?

2010-02-06 @ 11:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0