Sova?

Usch vad jag är trött, men jag har inte sovit så mycket i natt, så det är kanske inte så konstigt. Lakanen är tvättade (yay me!) och så fort jag orkar ska jag bädda sängen. Ska gå och lägga mig tidigt ikväll och hålla tummarna för att Emil kan sova så att jag kan få sova.

Någon balett blir det inte ikväll, tyvärr, det är jag alldeles för trött för. Jag vill egentligen, men när jag tänker på att göra piké-piruetter och changements blir jag trött och känner att jag verkligen inte kommer att orka det idag, tyvärr.

jag har i alla fall varit duktig och pluggat idag, trots allt. Nu blev jag lite imponerad av mig själv. Dagens nästa projekt är att gå och handla. Det blir nog östra lyckans livs idag, som är mindre och dyrare än maxi, men det är bara hälften så långt dit. idag orkar jag inte gå så långt. Det snöar ute, och det är bra, för det är det enda som motiverar mig till att gå ut just nu, ungefär :P

Jag tycker om när det snöar ute.


Snö i Linehedsparken.

Kommentarer
Postat av: Felix Vincent

Jag sitter inte med i styrelsen men jag är med på möten och crap eftersom jag är enda anställda. Jag jobbar för Unga örnar.

2010-02-18 @ 18:48:37
URL: http://felixvincent.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sv; hehe så sant så! :) Men ibland är det inte sååå kul, man blir jäävligt snöig innanför kläderna!

2010-02-18 @ 21:07:48
URL: http://capturethismoment.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0