Uppdatering

Ja, det var visst ett tag sedan jag skrev sist. Mycket som har hänt och jag har inte haft tid eller ro att sitta och blogga helt enkelt.

Med "mycket som hänt" menar jag inte några stora omvälvande saker, egentligen, utan bara mycket av det vanliga. Mycket i skolan och en del att ta tag i hemma, helt enkelt.

Allting rullar på. Skolan har varit igång i nästan en månad nu, och vi läser fyra kurser samtidigt, så det är hög sysselsättningsnivå.

Jag har i brist på annat rollspelande gått med i VVT igen. Tada. Känns lite tråkigt att inte spela de gamla, gamla karaktärerna (Lorinia och Collonbina, för de gick och dog), men ja. Det är kul att spela ändå. Fast jag har inte hunnit spela så mycket än, för av någon anledning får jag inte mIRC att fungera som det ska och forumet är ganska dött.

Så är det i alla fall. Nu ska jag peta i mig frukost och försöka ta mig iväg till skolan. Hej svejs.

Kommentarer
Postat av: Markus

blir ju rollspel på lördag! väl?

2010-02-16 @ 11:50:40
Postat av: Linn

Markus: Att det blir!

2010-02-16 @ 15:19:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0