Ingen post

Jag vill ha post! Eller, mer specifikt: jag vill ha post från CDON. Jag och Emil har beställt Guitar Hero III: Legends of Rock och Guitar Hero Metallica. Och jag har beställt Festive Holiday Stuff, som är ett prylpaket till TS2. Det borde komma idag eller imorgon.

Dock är det beställt i Emils namn, så jag kan inte hämta ut det. Jag får vacker vänta tills han kommer hem igen på onsdag. Och tur är väl det, för jag tentar av ortnamnsforskningskursen på fredag! Vilket innebär att jag ska pluggapluggaplugga den här veckan. Digitalspel och tentaplugg är en typiskt dålig kombo, för båda är väldigt tidskrävande.

Dum idé att starta datorn då, kan tyckas. Nej då, säger jag, bara att ha internet på den! För det är ännu mer tidskrävande (i synnerhet det där hemska stället som heter Facebook... ). Dock behöver jag anteckningar som ligger på datorn. Så byebye internet och hejsan studiedisciplin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0