Nyttig start

Ja, jag är seg på att uppdatera bloggen, men det får ni leva med. Jag har haft julledigt!

I alla fall, det börjar så smått dra ihop sig. Nästa vecka tar jag sista rycket i ortnamnsforskningskursen, och sedan blir det fullt fart med... engelska! Jepp, det här med ingenjör passade inte mig så bra som jag hade hoppats, så nu blir det engelska istället och så småningom en filosofie kandidat i svenska.

Nu ska jag skutta in i duschen. Jag är trött som fan för jag har tränat med PT på Sats. Det är kul, men man blir grymt trött efteråt. En nyttig start på dagen helt enkelt.

Förresten, igår var jag och Emil på bio och såg Avatar. Det var första gången jag grät på bio. Den var med andra ord väldigt bra.

Kommentarer
Postat av: Vronkan

Jag försökte också ingenjör, men insåg att det var fel för en gammal estet. :) Hoppas det går bättre med språken!

2010-01-07 @ 12:25:49
URL: http://jvil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0