Sovmorgon

Jag tog mig en liten sovmorgon i morse, det var välbehövligt, men jag känner mig ändå seg. Kanske ska börja äta vitaminerna igen? Kände mig trots allt piggare då.

Jag ska till doktorn i eftermiddag för att få reda på vad det är för fel på min näsa. Jag har börjat misstänka att det är något skumt med den här lägenheten... jag gillar inte att gå till doktorn egentligen (för jag är alltid rädd att de ska säga något läskigt) men något är ju uppenbarligen fel eftersom jag inte blir av med nästäppan (lustigt nog blir jag oftast bara täppt på kvällarna - som sagt: något är skumt) och förhoppningsvis kan han hjälpa mig att luska ut det.

Nu är det snart dags för middag och ett avsnitt Sex and the city. Eftermiddagen ska (med undantag för läkarbesöket) fortsätta som förmiddagen: med plugg. Först ska jag göra klart och skicka in min lilla ortnamnsforskningsuppgift och sedan ska jag läsa brittisk realia.

Tah tah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0