Dö Swedbank, dö!

Jag hatar Swedbank. Så fort man ska fixa någonting där är allting så fruktansvärt krånligt. De vill till exempel att man ska betala mer med kort, så därför tar de tio kronor i avgift varenda gång man tar ut i en automat som inte är deras (är det över huvud taget lagligt att göra så?), men när man ska betala med kort på Internet, då ska det krånglas och man måste logga in via banken med bankdosa och fan och hans moster. Dessutom står det ingenstans på bankens hemsida hur man faktiskt gör för att fixa en sådan betalning. Jag tror allvarligt talat att de gör så med flit för att de inte vill ha några kunder, och tro mig - så fort jag blir kvtt CSN tänker jag inte ha kvar något konto där längre! Jag hatar, hatar, hatar Swedbank. Dessutom har de ett fjantigt namn.

Kommentarer
Postat av: Jobbig Markus

http://cons.swedbank.se/hjalp/logga-in/logga-in-med-sakerhetsdosa/om-sakerhetsdosa/grafrontdosan/index.htm ???

2010-06-04 @ 14:52:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0