Mina betyg

Jag fick VG i både amerikansk realia och engelskt uttal, yey! Amerikansk realia trodde jag att jag skulle få G i, i bästa fall. Det var den tentan där jag undrade vad kursen egentligen handlade om. Det var den tentan jag skrev med bihåleinflammation - och jag fick VG! Jag är så bra!

Nu undrar jag bara var HUM har gömt mitt betyg i uppsats-kursen. Andra i klassen har fått sina betyg, men jag har inte fått mitt. Jag tänkte knata dit i eftermiddag och hämta ut mina tentor, så jag får passa på och fråga dem om det betyget också.

För övrigt går det inte alls att logga in i Ladok just nu, så jag kan inte se mina betyg alls. Jag undrar varför (kanske, kanske uppdaterar de Ladok just nu och lägger in mitt uppsats-betyg? Man kan ju alltid hoppas).

Jag väntar också på att mitt betyg i skönlitteratur-kursen ska trilla in, men det lär antagligen dröja ett litet tag till.

Och så var det ju den där svensk-kursen också. Jag måste ha den färdig, annars får jag inte ut min examen och jag behöver den för att bli antagen till magisterutbildningen i höst. Med andra ord är det hög tid att jag sätter fart med min hemtenta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0