Realian avklarad!

Jag har knappt suttit vid datorn den senaste veckan, eftersom jag förberett mig för min tenta i brittisk realia, vilken jag skrev igår. Förhoppningsvis gick det bra. Jag blir förvånad om jag inte är godkänd.

Egentligen har jag inte så mycket vettigt att skriva om. Jag har en miniuppsats som ska in senast söndag, samt en bok att läsa ut, så jag lär vara sysselsatt, tjoho.

Imorgon ska jag till sjukhuset för att de ska titta i min näsa och se om de kan lista ut varför jag är täppt. Jag vill inte. Det var mycket bättre att åka till sjukhuset när det var Emil de skulle titta på (han tycker säkert tvärtom).

På lördag är det vårdagjämning och det ska firas i vanlig ordning. På lördag nästa vecka åker jag till Åre, yey.

Nu ska jag ta en dusch och sedan ska det skrivas uppsats. Pluggar man är man alltid sysselsatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0