Rollspelssvacka

Just nu är jag väldigt glad att vi inte ska spela rollspel ikväll. För det första hade jag inte hunnit göra några förberedelser, för jag har en massa annat fix att fixa med idag, och för det andra har jag ingen lust. Det blev så mycket tjafs förra gången om speltider och vem som kunde och inte kunde och varför, och det känns så jävla otacksamt att spelleda då. Sedan har jag blivit lite trött på det också för att en kille i gruppen har tjatat så himla mycket om att han vill spela, och i och med att han tjatar så mycket får det liksom motsatt effekt. Trist, men så är det.

Kommentarer
Postat av: Bögen från Dalarna

Hej! såg din kommentar nu om donkenmaten.



Jag om någon är alltid källkritisk. Skriver inte bara för att provocera, då kan du läsa någon annanstans. Dock är detta från Aftonbladet, och hur mycket skit skriver inte de? Och jag sade inte att det var tillförlitligt heller, bara att det var äckligt. Sedan hur annan mat bibehåller sig etc. är orelevant i detta, då hade jag kunnat skriva en lång historia. Och jag är faktiskt inte alls så petig som det kanske framgår, jag äter själv på donken - utan ångest. Så ja.. Det lades fram mer negativt än vad det är.



Men bra reflektion av dig i alla fall, tack för det! =)

2010-04-01 @ 13:56:09
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0