Vår?

Nu börjar till och med jag, snöns förkämpe, bli litelitelite trött på den. Det är faktiskt vårdagjämning nästa vecka.

Nåja, den har faktiskt börjat smälta bort så sakta här i Halmstad. De gräsfläckar som finns blir litelite större för varje dag.

På ett sätt är det lite trist, för det lär ju dröja länge tills det blir en sådan här vinter igen! Och egentligen är den här känslan av att man vet att det snart blir vår på riktigt ganska mysig. Längtan.

I vilket fall som ligger snön där den ligger och eftersom det är kostsamt att göra en Peter Jackson (och smälta bort all snö med stora värmefläktar, som de gjorde under inspelningen av den scen i Sagan om de Två Tornen där Gollum flänger runt i en bäck och jaga fisk) lär den ligga kvar ett tag till så det är inte lönt att gnälla så mycket. Lite mysigt är det faktiskt också.

Nu är det dags att ta tag i dagens jobb: klockan tio har jag den sista föreläsningen i brittisk realia, sedan har jag föreläsning i uppsats-kursen. Resten av tiden ska ägnas åt att plugga brittisk realia, för nästa vecka har jag tenta.


Linehedsparken, februari 2010

Kommentarer
Postat av: fariahn

sorry söt, har inte riktigt orkat på sistone. jobbar för fullt numera, men jag ska försöööka orka snaaaart!



för övrigt.. http://fariahn.wordpress.com

har anonym blogg numera ;)

2010-03-09 @ 17:19:06
URL: http://fariahn.wordpress.com
Postat av: Sofia

Hejhej!

Jag har skickat mail till dig men vet inte om du fått det? Det var ang klänningen du undrade över på min bloppis.



:)

2010-03-12 @ 21:18:55
URL: http://garderobsbloppisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0