Sista veckan

Det är måndag. Första dagen i den sista veckan. På fredag är det klart. Jag kan inte riktigt förstå det, fortfarande. Att till hösten inte plugga på HH. Det har varit mitt liv i fem år, och nu är det snart inte det längre.

Den här veckan ska ägnas åt att skriva hemtentor. Jag har en i SFF-kursen och en i språkvariationskursen. Den i språkvariationskursen ska dock inte in förrän senast den 11:e så jag har gott om tid på mig. Jag fick en veckas dispens eftersom det har varit så mycket den här våren. Det är bra med förstående lärare.

Nu ska jag ta mig bort till biblioteket och låna några böcker jag behöver till hemtentan i SFF-kursen. Jag ska analysera utifrån ett teoretiskt perspektiv. Jag gillar inte att analysera utifrån ett teoretiskt perspektiv. Det är så luddigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0