Tal: check!

Tar en snabbvända inom här via högskolebibliotekets dator. Har skrivit ute lite papper till mitt tentapluggande och haft en föreläsning i uttal. I går redovisade vi våra tal till talkursen, så nu kan det också strykas från listan. Bara en tenta i Amerikansk realia, en tenta i skönlitteratur, en tenta i uttal och två hemtentor i språkvariation och science fiction kvar. Tada. Jag har så inte tid att vara förkyld, och om jag kuggar realia-tentan på fredag så vet jag vad det beror på *himlar med ögonen* Eftersom jag ändå sitter här blir det en snabbvända inom VVT's forum innan jag går hem och sover en stund innan nästa pass av tentaplugg tar vid. Suck. Fast det är snart den 4:e juni, då är det över!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0