Julmarknad

Igår blev det inget bloggande. Mamma och jag var på julmarknad på Bosjökloster. Det var snö och kallt och mysigt. Riktig julstämmning! Kul att gå och titta på alla fina tomtar och sådär. Hemslöjdsföreningen försökte ragga mig som medlem. Vi får se hur det blir med det, intresserad är jag i alla fall. Jag tycker det skulle vara roligt att lära mig mer om yllebroderier och sådär.

På kvällen blev det kalas hemma hos moster och morbror, för morbror fyllde år. Vi åt god mat och jag och kusinerna roade oss med America's funniest homevideos och Pensionärsjävlar.

Idag blir det inte lika roligt, för jag måste städa och plugga, vilket jag försummade genom julmarknad och kalas igår. A eso.

Kommentarer
Postat av: Julia

Japp, Magnus är grym han!

2010-11-29 @ 16:04:19
URL: http://paraplyfabrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0