Nytt rekord!

Igår hade jag nytt besöksrekord på bloggen, kul! Det är kul att se att fler väljer att följa bloggen, statistiken klättrar sakta men säkert uppåt, månad för månad.

Jag såg också att radbrytningen i gårdagens inlägg, eller snarare i länkarna i gårdagens inlägg inte var riktigt som den skulle. Jag ber om ursäkt för det. Nu är det fixat (hoppas jag, säg till annars!) så att citaten i länkarna är mer läsbara idag än de var igår.

Förkylningen är bättre idag, så jag ska nog klara av mitt Ica-jobb imorgon, om jag inte behöver vara i kylen så mycket. Idag har jag mest jobbat på min bok och mitt broderi. Får lägga upp en bild på det sen nån gång, när jag orkar (det här är inte internets mest bildöversållade blogg nej, det är helt riktigt).

Nu tänker jag at ett litet pass till med min bok. Idag är det korrekturläsning av kapitel ett till fem som gäller.


Kommentarer
Postat av: Mikaela

jodå det är bra här med!

2010-11-17 @ 15:38:41
URL: http://mikaelafranssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0