SJ AB = BAJS!

Ibland tror jag verkligen att SJ inte vill köra några tåg. De är som vilken fjortis som helst: de vill dra in feting med pengar men utan att göra ett skit. SJ Prio är dessutom ett skämt. Jag har poäng kvar som jag får utnyttja, men jag måste utnyttja dem innan den sista december. Fast jag får inte utnyttja dem på Öresundstågen (som är de som kör tåg mest frekvent mellan Lund och Mölndal) för det är inte SJ som kör de tågen. Jag får inte några poäng på de tågen heller, för det är inte SJ som kör de tågen. Dessutom kostar det äckligt mycket pengar att åka tåg. Över 600 spänn måste jag betala för det (och nej, Öresundstågen blir inte billigare ju tidigare man är ute, för det är inte SJ som kör de tågen).

SJs hemsida är ett skämt den också, för ungefär varannan gång man använder den kommer det upp meddelande om tekniskt fel (nej, jag har inte varit inaktiv i tolv minuter, jag sitter ju och klickar mellan de olika avgångarna för fan!) och så får man börja om från början igen. Jag bryr mig allvarligt talat inte om vad problemet är, se till att fixa det bara! SJ är dessutom rädda för att få kritik, för det går inte att få tag på dem och påpeka detta problem. Det är übersvårt att komma fram till dem på telefon, och de har ingen mejladress man kan nå dem på heller.

Suck, jag ska hädanefter skaffa någon som bokar alla mina tågbiljetter så att jag slipper, för jag blir bara på dåligt humör.

Kommentarer
Postat av: Grinders.se

Hej – Vi söker just nu fler bloggare som vill sälja sponsrade inlägg. Vi har just nu ett antal olika företag som är intresserade av att köpa sponsrade inlägg innan julhandeln. Om du är intresserad så kan du läsa hur detta fungerar här: http://www.grinders.se/page/about

Med vänlig hälsning

/Ginders.se

2010-12-01 @ 11:20:20
URL: http://grinders.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0