A magical moment

Jag tror aldrig jag känt mig så häxig som jag gjorde ikväll. Jag skulle ut med några tomma möjlkbackar och ställa dem på lastbryggan på jobbet. Fullmånen hade nästan precis gått upp och två av huskatterna kom fram och hälsade på mig. Jag böjde mig ner för att klappa dem och tittade bort mot månen, som lös väldigt vackert. Just då tyckte traktens alikor att det var dags för kvällsronden, så de satte av i stora skaror. Ett helt gäng svarta fåglar passerade framför månskivan (med lite fantasi kunde man nästan tro att det var fladdermöss) och jag satt och klappade två underbara katter och nästa vecka är det halloween. A magical moment.


Fullmåne över Skillinge hamn, augusti 2009.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

sv: Vad jag menar är att jag alltid blir nervös... det var kanske ett dåligt uttryck :P

2010-10-24 @ 19:13:16
URL: http://fitnessego.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0