Min jacka

Idag har jag äntligen lämnat in min älskade skinnjacka på lagning. Egentligen ville jag få fixat både blixtlåset och fodret, men eftersom de ville ha två tusen för att laga fodret så fick det vara. Det är ju ingen som ser ett trasigt foder liksom. De vill ha fyra veckor på sig för att byta blixtlåset. Suck. Jag tycker det är lång tid. Då är det ju för fan november och alldeles för kallt för att ha den jackan. Gnällgnällgnäll.

Nu ska jag sluta gnälla och ta en fika istället. Sedan ska jag arbeta med min bok och ikväll är det Yoga på Olofslund, sedan blir det TV-kväll med först Desperate Houseviwes och sedan Cougar Town. Livet kunde fakitkst vara sämre. Mycket sämre.


Kommentarer
Postat av: linda - drawings, clothes, pictures

sv: haha säg inte så! edward scissorhands är min favoritfilm :( johnny depp är ALLtid snygg, det enda undantaget är när han spelar willy wonka då :)

2010-10-05 @ 16:49:31
URL: http://lindaaaa.blogg.se/
Postat av: linda - drawings, clothes, pictures

sv: ja den är jättesorglig :( men jag älskar den verkligen!

haha okej, willy wonkka är lite söt då :) kram

2010-10-05 @ 17:00:32
URL: http://lindaaaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

det är underbart att vandra uppe på åreskutan :)

åh desperate housewives, jag har faktiskt kikat på de två första avsnitten av den nya säsongen redan, du kommer inte bli besviken... :D

2010-10-05 @ 17:07:12
URL: http://capturethismoment.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0