Examen....?

Jag kommer aldrig att få min examen. Nu var det tydligen fem poäng som fattades, eftersom jag har några tillgodoräknade poäng. Jag tyckte att jag var noga med att räkna dem när jag skickade in det, men tydligen så var det inte så. Eller också har examenshandläggarna räknat fel, jag vet inte riktigt. Skit samma, jag orkar inte bry mig. Jag har en fempoängare jag kan använda, så jag bad dem att ta med den kursen. Nu håller jag tummarna för att det inte blir mer krångel, för det har jag ingen lust med. Suck!

Kommentarer
Postat av: Lorena

jo jag har varit inne på vita tornet efter att du skrev att det fanns en lorena, blev himla sugen på att läsa böckerna, för det krävdes tydligen för att kunna spela? finns dom i bokhandlar? vill egentligen inte spela men bäckerna verkar bra!=)

2010-09-24 @ 16:54:11
URL: http://lorenasvensson.blogg.se/
Postat av: Anonym

hoppas det löser sig!



vad är det du inte skulle vilja ha själv? :P

2010-09-24 @ 17:24:31
URL: http://capturethismoment.blogg.se/
Postat av: Gilthas

Svar till Lorena: Om du lyckas övertyga tex Linn om att hon ska lära upp dig så behöver du inte ha läst alla böckerna (eller iaf var det så när jag började där)... Böckerna finns oftast både hos bokhandlarna och biblioteken... =) Även om man inte spelar så är det kul att vara med i gemenskapen som är inom VVT...

2010-09-28 @ 08:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0