Fuck förkylning

Jag har en intressant förkyling, den har satt sig på njurarna tror jag, för jag har ont i ryggen. Det har hänt någon gång förr. Sjukt (haha) irriterande, för hur jag än sitter gör det ont i dem, och om jag försöker ligga bekvämt och samtidigt göra något skoj, som titta på tv eller läsa blir jag helt sned i nacken istället.

Just nu är det skönt att bo hemma och bli ompysslad av mamma och pappa lite, och lillebror som köpte halstabletter åt mig. Inte för att Emil inte hade tagit hand om mig, för det hade han, men nu är det som det är. Jag är dessutom världens gnälligaste människa när jag är förkyld. Jag hatar att inte kunna andas ordentligt. Magsjuka är mycket bättre (fast mamma håller inte med, för hon har kräkfobi). Hur som helst så är det väldigt synd om mig, bara så ni vet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vet hur det är, har samma problem... Är typ halvsjuk året runt pga det! Jag hoppas verkligen du känner dig bättre i morgon!



Tack för dina fina ord! Hoppas brorsan kan hjälpa dig med designen. Jag kan inget sånt, har inte gjort min själv, ha ha!

2010-09-21 @ 23:07:10
URL: http://capturethismoment.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0