Jobbelijobb

Det har varit lite tyst här i ett par dagar nu. Anledningen är att jag har jobbat. Just det! Jag har hjälpt pappa i affären. Det känns ganska bra. Skönt att ha någonting att göra.

Jag har egentligen inte tid att blogga nu heller, för jag ska vara där halv elva. Det har i vilket fall som inte hänt något överdrivet intressant den här veckan, så jag har inte så mycket att skriva om heller.

Lite gnäll dock, för min artikel till Fenix kom inte med i det nummer som kom ut häromdagen. Det tjurar jag lite över, men jag hoppas att det kommer med i novembernumret istället. Nu ska jag gå och jobba, hejhej.

Kommentarer
Postat av: Anonym

nejdå, det är säkert mysigt det oxå :D

2010-09-29 @ 17:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0