Lite dött?

Jo, det har varit lite dött här den senaste tiden. Jag har hållt på med flytt och grejer, så jag har inte riktigt haft tid och ork att blogga. Det har varit en konstig sommar, helt enkelt.

Jag ska dock försöka bättra mig, jag lovar! Nu ska jag ta och äta lite korv med grönsaksröra tillsammans med mamma. Lite svamp (karl johan och blodriska) som vi plockat i skogen i Mälarhusen (där vi är just nu)  blir det också.

Så vill jag givetvis uppmana er att gå och rösta idag! Det är viktigt att värna om demokratin, så att inte säga att man inte vet vad man ska rösta på är ingen ursäkt, för man kan alltid rösta blankt. Dessutom är det det bästa sättet att förhindra Sverigedemokraterna från att komma in i riksdagen. Ju fler som röstar och inte röstar på dem, desto färre procent av rösterna får de, och då minskar risken att de får de där fyra procenten som behövs. så det så. Gå och rösta!

Själv röstade jag redan förra veckan (eftersom jag har flyttat nu och inte har möjlighet att rösta i vallokalen jag tillhörde när jag fick mitt röstkort).

Kommentarer
Postat av: sanna

Ja, bra du med som uppmuntrar folk till att rösta. Det är SÅ viktigt!

2010-09-19 @ 14:59:35
URL: http://capturethismoment.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0