Tavlor!

Jag har en kass med lite affischer och sånt kvar att packa upp, samt kassen med mitt playstation. Jag ser mig själv som färdig, och det tycker jag är värt en applåd, för jag är så jävla bra! Jag har hängt upp lite tavlor ikväll, och jag är riktigt nöjd. Det enda jag inte får till riktigt är min väggkalender. Kanske kan jag hänga anslagstavalan på längden istället för på tvären och sätta upp kalendern bredvid? Jag får fundera lite på det. Det blir hur som helst väldigt bra, och nu är det bara lite undanplockning, sätta in saker på rätt plats och sådär, som är kvar. Och dammsuga. Få se om jag inner det imorgon.

Har varit inne i Lund med mamma en vända idag också. Jag köpte ett par billiga pyjamasbyxor och en sittkudde till min datorstol och en liten vägghylla som pappa lovat att hjälpa mig sätta upp imorgon.

Det kanske låter konstigt att behöva en sittkudde till en datorstol, men min datorstol är ingen "riktig" datorstol, utan en gammal köksstol. Lustigt nog sitter jag bättre på den än på en "riktig" datorstol, eftersom de är lite mer som en fåtölj, och därför sitter jag och halvhänger på alla möjliga konstiga vis, och ärmstöden är i vägen när man ska sitta och skriva länge. Eftersom jag är så kort är det inte så bra för axlarna. Så en gammal köksstol med sittdyna och en filt över ryggstödet är perfekt, för då tvingar jag kroppen att sitta rakt.

I helgen finns det en risk att jag inte kommer att uppdatera så mycket, eftersom jag ska hem till Emils föräldrar och jag jobbar imorgon förmiddag. Ha en bra helg om vi inte hörs innan!

Kommentarer
Postat av: linda - drawings, clothes, pictures

sv: vad snäll du är! :) nja det är inte så svårt, dock så kommer jag ihåg hur jag ska spela efter jag har spelat det en gång, så noterna har knappt behövts, vilket har lett till att jag inte kan läsa noter så bra.. men snart så kan jag det galant :) kram

2010-09-30 @ 22:40:34
URL: http://lindaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0