VVT=bra

VVT är bra för mitt ego. Folk säger så söta saker om mig. Elin och Elin hoppades att jag skulle ställa upp på omval som spelledare för länderna (VVT är så demokratiskt så att spelledarna väljs per halvår - i hur många rollspelsföreningar inträffar sådant?) eftersom de tycker att jag gör ett jättebra jobb, och Salle gav mig beröm i berömmelsetråden för att jag vill spela med henne och sådär. Det är alltid roligt att höra att man gör ett bra jobb, och eftersom så mycket annat i mitt liv inte är som det ska/borde vara just nu så gör sådana små kommentarer extra mycket. Tack för att ni talar om för mig att jag gör bra saker!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

sv: ÅH, vad härligt! Det är ju en av de bakomliggande syftena till bloggen - att inspirera till träning!



Krya på dig :)

2010-09-23 @ 12:29:49
URL: http://fitnessego.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0