Åre 2008: Snö


Söndag 16:e mars 2008

Min första kommentar när jag drog gardinen från tågfönstret i morse var "vad är det där vita som ligger på marken överallt?" :P

Det snöade till och från under hela dagen, och eftersom vi var trötta efter den långa tågresan åkte vi bara i Björnens närområde. Vi tog inte ens en tur bort till Sadeln. Fast det var fint att åka i Förberget, så fint kan jag inte minnas att det varit där någonsin :P

På tal om tågresan - mamma hade missat att kolla upp om tåget stannade i Halmstad, så vi åkte ner till Lund bara för att åka tillbaka till Halmstad igen *himlar med ögonen* Snacka om slöseri med tid och pengar.

Vi bor i Uttern. Har aldrig bott i de husen förr, de är ganska nya, har bara varit igång i två säsonger med i år tror jag. Vi har öppen spis i stugan och den är väldigt fräsch, fast sovrummet jag och Emil delar är ganska väredlöst. Inget fönster, så det kommer inte in någon friskluft alls. Det kommer att bli väldigt kvavt i natt.

Förresten har jag blivit invald som ledamot i styrelsen för Sverok Väst :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0