Ommöblering

Jag har gjort en liten ommöblering i bloggen. Jag har tagit bort lite kategorier (Musik, Sverok, Träning) eftersom jag inte använder dem så mycket. De flesta inläggen ligger i kategorin "Allt och ingenting". "Allt och ingenting" är det nya namnet på "vardagligheter". Jag tyckte det här passade bättre.

Rollspelkategorin är ihopslagen med lajv-kategorin, så alla inlägg som är lajv- och rollspelsrelaterade hittar ni numera i samma kategori.

Jag har också officiellt avslutat och brutalt dödat min reseblogg, eftersom ingen läser den och nästan alla inlägg skriver jag i alla fall här. De få inläggen som fanns i den bloggen är flyttade hit, och ni hittar dem under "Resor och upptäcktsfärder".

Det kändes skönt att få lite uppresning i kategorierna, för det var så många. Tycker ni inte det ser mer överskådligt ut nu?

Kommentarer
Postat av: Lilitha

Ja, det är skönt att rensa och städa i bloggen ibland. Din blogg är jättefin och lättförståelig.



Kram söta du...

Lilitha

2011-04-04 @ 00:08:31
URL: http://lilitha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0