Träningsvärk

Jag har träningsvärk egentligen överallt. Magen, låren, axlarna, armarna... tur att jag mest ska sitta stilla och plugga idag då, för så mycket annat hade jag nog inte orkat med.

På dagens pluggschema står:

*Renskriva anteckningar från veckans föreläsningar (latin, språkhistoria, namnforskning)
*Göra latinuppgiften till nästa vecka
*Börja läsa en av böckerna till namnforskningskursen.

Kanske inte ser så mycket ut, men ha i beaktande att det är anteckningar från fyra föreläsningar, och de snittar på sex sidor vardera.

Sen ska jag damma och dammsuga (oh joy!) och om jag får tid och ork över ska jag jobba med min bok. Idag är den lite lågprioriterad, tyvärr, men skolan kommer (oftast) först. Hoppas att ni får en trevlig fredag. Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Vronkan

Träningsvärk är bra! Eller iaf ett bevis på att man gjort nånting bra. :) Dag 2 är alltid värst. :P



sv;

Smurfarna behövs till ett framtida projekt. Det får vara lite hemligt så länge. :)

2011-04-08 @ 12:33:48
URL: http://jvil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0